Obserwatorzy

Translate

sobota, 1 września 2012

Decoupage - zestaw myśliwski.


       Jakiś czas temu, ktoś przysłał mi e-maila z zapytaniem czy mam coś z decoupage o tematyce myśliwskiej, ponieważ jest poważnie zainteresowany...... Oczywiście nie miałam ale obiecałam zrealizować zamówienie .... Łatwiej bowiem o motywy w kwiatki, ciapki itd, niż o oryginalne, ciekawe motywy myśliwskie. Potrwało trochę czasu nim skompletowałam motywy ale w końcu się udało. Stworzyłam komplet składający się z czterech sztuk, o pozornie różnych motywach, kształcie i przeznaczeniu.
           Powstał interesujący zestaw dekoracyjny do domku myśliwskiego jak również komplet stricte użytkowy w tymże domku.
                
Poszczególne elementy zestawu;
I. Pojemnik z wizjerem np. na kawę lub zieloną herbatę.

                                               Chodzi jeleń po rykowisku i....................
II. Butelka o podstawie kwadratu, może mieć zastosowanie na... "domowe trunki".




 


  Kto napotka w lesie dzika........
III. Też butelka ale mniejsza o pojemności 0,5l i może stanowić "przechowalnię" dla nalewki z dzikiej róży.


                         Bez wierszyka ale proszę zwrócić uwagę na panoramiczność dekoracji.
IV. Puszka na łyżeczki do kawy (herbaty) lub ....naboje.
                                                 Sarenka mała w trawie leżała...
          Zamawiający nigdy się więcej nie odezwał. Ja zaś nie posiadam domku myśliwskiego więc nie mam gdzie tych przedmiotów wyeksponować. Są tego warte, ponieważ w dekoracjach każdego z przedmiotów zawarta jest jakaś historia, która mimo swej odrębności składa się na pewną dopełniającą się wzajemnie całość, snując opowieść lasu. Z tego też powodu nie wyzbywam się pojedynczych sztuk mimo propozycji. Zawsze pozostanie zestawem i tylko w takiej formie czeka na ewentualnego nabywcę.

Tagi: decoupage dekoracje myśliwskie obrazy dla zwierzęt zestaw myśliwski
20:17, kamanill , decoupage
Link Komentarze (4) »




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz