Obserwatorzy

Translate

czwartek, 7 marca 2019

Moje obawy i bransoletka Caprice


         To jest pierwszy mój wpis na tej witrynie. Pozostałe posty są z przeniesienia z blox.pl. Co prawda ostatnimi czasy nie wiele się tam działo ale akurat jak zamieściłam wpis pt."Koronki" po dwóch dniach otrzymałam informację od właściciela strony, że jest do likwidacji. I się zaczęło...
         Przypuszczam, że wszyscy użytkownicy "gazety" (wiadomo jakiej), zgodnie z zasadą "z cudzego konia złaź i wpół drogi" są postawieni, delikatnie mówiąc w kłopotliwej sytuacji.
Przeprowadzki, to zawsze wielkie zamieszanie, straty i niepewność; jak będzie?
Być może dobrze ale nie wykluczone, że sytuacja może się powtórzy.
Z grubsza udało mi się opanować sytuację ale czeka mnie sporo pracy z formatowaniem tekstów i poprawianiem zdjęć obarczonych błędami. Ale powoli.
        Dla poprawy nastroju, pokażę bransoletkę Caprice, do zrobienia której przymierzałam się już kilka lat. Wykonana jest z koralików TOHO w dwóch rozmiarach 11o i 8o i 400 kryształów fi 4mm.

       Bransoletka składa się z dwóch warstw; koralikowa siatka na spodzie i kryształy na wierzchu. Ilustruje to zdjęcie poniżej. Jest to  próbna praca z której pozostało tylko foto.
  I jeszcze kilka odsłon prawidłowo wykonanej Caprico;



     Wpis ten dedykuje Uleńce; mając nadzieję, że ikona w gadżecie; Lista blogów się zmieni. Wszystko zależy od ustawienia; ikona,tytuł postu i nie wiem co tam jeszcze zaznaczyłaś.
  Pozdrawiam serdecznie.
KamaNill

5 komentarzy:

  1. Aż się purpurowa zrobiłam i dumna jak paw,dziękuję.Bransoletka jak zwykle dziełem sztuki jest.Ciekawe ile czasu robiłaś?.Blog prezentuje się pięknie.U mnie jest juz ok,zobaczyłam bransoletkę.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się,że sprawiłam Ci radość.Samą mnie ten baner denerwował,w końcu doszłam,jak to działa.Obrazki będą się zmieniać po każdym kolejnym wpisie.A odpowiadając na pytanie; wykonanie tego typu bransoletki potrzebuję ok.8-10 godzin.Pozdrawiam i wszystkiego najlepszego z okazji dzisiejszego święta.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny masz ten nowy blog, z przyjemnością będę zaglądać, żeby popatrzeć na piękne rzeczy. Pozdrawiam i zapraszam - annapisze,art

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa,będzie mi bardzo przyjemnie gościć Cię na moim blogu. Skorzystałam z zaproszenia i zajrzałam na chwilę do Ciebie. To co mogę na ten moment powiedzieć; masz lekkie pióro w poetyckim formułowaniu myśli (na podstawie lektury kilku postów). Pozwolisz, że dopiszę Twój blog do Listy....(jeśli się uda).
      Pozdrawiam.

      Usuń
  4. Cieszę się, że mogę Cię poznać. Twoja bransoletka - to prawdziwe dzieło sztuki. Twojego bloga już wpisałam do swoich zakładek, bo z ogromną przyjemnością będę Cię odwiedzać.
    Ogrodnictwem zaczęłam się interesować w ubiegłym roku i praca w ogródku bardzo mi się podobała. Mam zamiar ją kontynuować także w tym roku.Już wysiałam nasiona pomidorów i pierwsze siewki już wzeszły. Serdecznie Cię pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń