Obserwatorzy

Translate

niedziela, 13 grudnia 2015

Remanent 2015; Dekoracyjne poduchy.


       Przeglądając zasoby folderów z fotografiami moich prac okazało się, że duża ich część została przeze mnie zapomniana i nie pokazałam ich na moim blogu. Jako, że ostatni miesiąc roku to okres porządków i podsumowań staram się uporządkować te sprawy tematycznie.
     Dzisiaj dekoracyjne poduszki, uszyłam ich kilka;
1. Kolejna wersja okrągłej poduszki z plisowanej jedwabnej tafty.
 
                                                                   Poduchy razem:
  2. Poduszka w stylu rustykalnym;
 3. Poduszki typu Cathedral Windows, najbardziej czasochłonna i materiałochłonna technika (uszyłam dwie);

 W następnym odcinku remanentu 2015 pokażę butelki decoupage, których zrobiłam (aż się sama dziwię) sporo.
Dziękuję za odwiedziny i zapraszam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz