Obserwatorzy

Translate

czwartek, 21 lutego 2013

Króliczki - szmaciane przytulanki


Naiwności moja!!! 
Okazało się, że dałam się nabić w tak zwaną butelkę a to za sprawą zakupów na Allegro.
Zaglądający na moją stronę orientują się, że trochę szyję, zwłaszcza poszewki o skomplikowanej technice. Aby osiągnąć ciekawy efekt kolorystyczny, niezbędna jest mnogość tkanin, najlepiej jednego gatunku; bawełna pościelowa z wzorzystym nadrukiem.Moje własne zasoby powoli się wyczerpują. Postanowiłam poszukać na portalu zakupowym i znalazłam; niebywałą okazję; resztki kolorowych tkanin bawełnianych z produkcji bielizny pościelowej. Na załączonym zdjęciu zachęcająca kolorystyka i wielkość końcówek. W opisie; "...to nie są śmieci...". Cena za kilogram bardzo przystępna. Zamówiłam więc kilka kilogramów, aby opłata kurierska się opłacała i czekam a wyobraźnia pracuje; co ja będę mogła z tego uszyć. Wreszcie zjawia się kurier. Kwituję odbiór i otwieram worek z flizeliny w którym zapakowana była przesyłka. Nie trudno się domyślić co było w środku. Powiem tylko, że nie miało to nic wspólnego z tym co było na zdjęciu i w opisie aukcji. Najbardziej wartościowym okazał się worek, w który to wszystko było zapakowane. Za zakup zapłaciłam 49,8 zł. do tego muszę dodać 18,6 zł aby oddać do utylizacji. Tak kręci się biznes. Trzeba być naprawdę kreatywnym aby zarobić na śmieciach. Oferta na portalu jest cały czas aktualna a ilości idą już w tony. Jak mało jest ludzi uczciwych a jeszcze mniej takich, którzy przyznają się do swojej naiwności. Uciekam więc w "swój mały świat". Te szmacianki na pewno nie zrobią mi przykrości. Wielkanocne zajączki, króliczki.
                                       Zajączka FRANIA
 
                            Zajączka KAROLCIA
     
                                       Zajączka TOSIA
 Przytulanki mają ruchome łapki, tak górne jak i dolne, dlatego nie ma najmniejszego problemu aby ułożyć je w pozycji siedzącej. Są stosunkowo duże bo mierzą ponad 40 cm. Myślę, że więcej maskotek nie będzie, to taka moja seria limitowana.

Tagi: maskotka Szmacianka Tilda 
15:23, kamanill , szycie  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz