Obserwatorzy

Translate

poniedziałek, 19 marca 2012

Wiklina papierowa i nie tylko.

   Poruszyła mnie bardzo sytuacja Pani Niteczki. Bardzo dobrze ją rozumie .....Życzę jej wszystkiego co najlepsze.To bardzo pogodna osoba, tak dużo daje z siebie, w zamian prosząc o tak niewiele...
Ale wygląda na to, że dla aparatu urzędniczego zbyt wiele...
Dokąd to zmierza ?
Nic nie jest dane na zawsze i czasem wystarczy tylko moment aby dotychczasowe, lukratywne położenie uległo diametralnej zmianie.
      Wracam do tematu mojego wpisu.
Były już pisanki, teraz kolej na inne wiosenne dekoracje.
Pozwolę sobie zaprezentować to, co popełniłam w ostatnim czasie;
-Koszyczek, nieodzowny atrybut nadchodzących świąt.
                                                    Ten koszyczek jest jeszcze pusty......
                              A ten już zapełniony;


Wiosenna dekoracja np. okna. Jest przystosowany do zawieszenia.
Wykonałam jeszcze coś do pokoju dziecięcego lub dużego domku dla lalek a może nie tylko?

                Kołyska z pełnym wyposażeniem . Zrobiłam jeszcze wózek ale brak mu właśnie wyposażenia.       Nie myślałam, że szycie takich drobiazgów jest tak czasochłonne.
                                  I torebka o odmiennej kolorystyce, nie tak bardzo wiosennej.
Ale ten garnek mieści się w wiosennej kolorystyce ?
            
Wszystkie projekty są autorskie. Zdjęcia zaś nie oddają w pełni ich uroku.
Dziękuję wszystkim tak licznie odwiedzającym mój blog.
Zapraszam do komentarzy lub kontaktu na e-mail; kbkamanill413@.gmail.com

Pozdrawiam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz