Obserwatorzy

Translate

czwartek, 1 marca 2012

Pisanki czas zacząć.


     Ktoś, kto pokusił się aby obejrzeć wszystkie zdjęcia umieszczone na moim blogu, doskonale wie, że moje twórcze działanie nie sprowadza się tylko do wikliny papierowej. Ściśle rzecz ujmując, to nie nadążam z publikowaniem moich wszystkich prac. Myślę, że stopniowo uda mi się zaprezentować je w całości.
     Zgodnie z tytułem, pozwolę sobie zaprezentować pisanki mojego autorstwa. Są wykonane na naturalnych wydmuszkach dużych jaj kurzych.

I. Pisanki ażurowe.

 II. Pisanki malowane ręcznie.


     Pisanki posiadają zawieszki wykonane z atłasowych tasiemek, które pozwalają na wykorzystanie ich do dekoracji przestrzennych.
     Wszystkie pisanki zapakowane są w specjalnie zrobione przeze mnie pudełeczka z plastikową szybką.
            
III. Pisanki zdobione techniką decoupage i crackle na jajkach styropianowych.
Duże jajo gęsie:
Jajka kacze;


Wielkość jaj kurzych;
 
  Wszystkie te pisanki są do nabycia.
A teraz coś dla miłośników mojej wikliny papierowej:
   Pleciony garnek z wikliny papierowej może posłużyć jako element dekoracyjny lub do przechowywania np. pisanek. Ma średnicę 23 cm i wysokość 20 cm.
Zapraszam wszystkich odwiedzających do wystawiania komentarzy.
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz