Obserwatorzy

Translate

niedziela, 2 stycznia 2011

Debiut

niedziela, 02 stycznia 2011

Debiut
            

            Kiedyś musi być ten pierwszy raz. Jestem pełna obaw, ale postanowiłam pisać e- pamiętnik. Ten krok to moje postanowienie noworoczne aby opuścić " mój mały kreatywny świat " i wyjść z nim na zewnątrz. Nie piszę dla kogoś, piszę dla siebie, aby za jakiś czas zajrzeć do archiwum i porównać moje nastroje i myśli. Przecież każda chwila jest droga, życie składa się z tych chwil a czas tak szybko umyka w niepamięć.Kocham ludzi, kocham życie, kocham świat, choć nie ze wszystkimi się zgadzam, nie zawsze postępuję zgodnie z oczekiwaniami i nie wszystko co dzieje się na świecie mi się podoba . Jestem idealistką i niepoprawną optymistką dlatego wierzę w miłość, dobroć i bezinteresowność ludzi. Ktoś powie utopia, mrzonka… Być może. Ale to mrzonki, marzenia pozwalają nam z optymizmem patrzeć w przyszłość .

       Tego właśnie optymizmu życzę w 2011 roku wszystkim blogowiczom a marzenia na pewno się spełnią.

KamaNill
13:45, kamanill
Link Dodaj komentarz »

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz