Obserwatorzy

Translate

niedziela, 23 stycznia 2011

Moje rękodzieło artystyczne


           
               Już dawno nic nie napisałam. Usprawiedliwiam się tym, że pochłonęła mnie całkowicie moja "twórczość" a kiedy miałam chwilę czasu to nie było dostępu do internetu. Ot uroki życia na głębokiej prowincji. To tylko mój ostatni wybór, który budzi zdziwienie w śród wielu moich nowych współobywateli ale mnie się tu podoba, może z małymi wyjątkami. Zawsze można to zmienić, przecież nic nie dane jest na zawsze. Dość o tym.
               Teraz zaprezentuję to, czym byłam zajęta w ostatnim czasie:
Wazon i podstawek "storczyk" jest wykonany tradycyjną metodą garncarską a dekorowany techniką crackle i decoupage.
Zbliżenie, ale nie wiem czy dokładnie widać efekt?
                                         Podstawek "Amorek" wykonany techniką jak wyżej.
 I jeszcze jeden wazonik z podstawką.
           Ten ma tę zaletę, że można go powiesić na ścianie lub postawić w pozycji horyzontalnej.
To już zupełnie inna technika.
Kasetka na drobiazgi wykonana techniką koralikowa na welwecie.
                                                     Kasetka widziana z góry.
I jeszcze jeden eksperyment z technikami rękodzielniczymi:
       Eco torebka - kuferek wykonany z impregnowanej surówki lnianej i recyklingu kolorowego magazynu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz